Saturday, August 22, 2009

Bulan Patriotik




Merdeka, Merdeka, Merdeka,
Indahnya alam maya,
Bumiku pijak bumi bertuah,
Akan ku pertahankan demi negara tercinta,
Musuh menyerang akan ku tentang,
Biar kudrat tidak seberapa,
Tapi ku fahami erti MERDEKA

7 comments:

Anonymous said...

blog yg membosankan....harap leih kreatif

Anakkhas said...

ho.ho. komen lain macam bunyi tu.
ada hutang ka?
bagus la komen macam nie, jadikan ia semangat untuk kita berusaha.Pengomen ini jujur kot.Tapi takde nama ada niat tak baik ka? kalau iklas letak la nama & blog kita kongsi pandangan.

sabar akak macam2 lagi akan kita terima...

*Dah pandai buat slide cantik lak tu...

Anonymous said...

Sabar le nie cari keberkatan ramadhan, terima kasih kat komen tak bernama tu..... bagi pahala kat akak

Anonymous said...

sebenarnya bila buat blog kena terima komen positif dan negatif kalau tak boleh terima komen tutup aje blog tu atau jadi mcm saya cuma suka baca blog tapi takde blog sendiri. rasanya komen yg diberi tu memang betul....blog akak ni kurang kreativitinya.

ppkiskpu1 said...

Alhamdulilah..... sebab terima la blog nie masih aktif, sekurang-kurangnya ada yang tahu aktiviti untuk anak-anak istimewa tetap dilaksanakan dan tak lari dari landasan asal blog ni diwujudkan

Anakkhas said...

saya rasa kita semua tak salah kan sesiapa untuk berikan pendapat. apa kata setakan cadangan sekali. tak kiralah pembaca atau penulis blog. kalau banyak komen tandanya blog tu aktif la kan?

yatie.... said...

yup!!....nmpk ada follower la weii blog nii....kita tgk follower jenis apa gak nya ya....